De mensen achter onze Stichting zijn druk bezig met een inzamelingsactie ten behoeve van de slachtoffers van de aardbeving in L'Aquila en provincie.
Het idee is om een voorstelling te maken met Italiaanse (opera)zangers, kunstenaars, verhalen en beelden uit Abruzzo. Fotograaf Antonio Di Maggio heeft zijn foto's van dit gebied beschikbaar gemaakt voor de actie, en deze worden geveild.
Het achterliggende idee is dat de hele wereld heeft inmiddels de beelden van de verwoeste gebouwen gezien, terwijl we ook weten hoe mooi het vroeger was. Dit willen we met andere delen.
Zodra alle details bekend zijn, zullen we u op de hoogte stellen, we denken aan volgende week.
Insalata di speck d'anatra con lamponi, pesca nettarina e noci pecan
-
L'ennesima versione dell'insalata di petto d'anatra affumicato, questa
volta in variante estiva. L'acidulo dei lamponi e la freschezza della pesca
nettarin...
5 ore fa
Nessun commento:
Posta un commento